حروف برجسته


تابلو حروف برجسته

در این مقاله از سایت ریحان ساین درباره تابلو حروف برجسته توضیح دادیم همراه ما باشید.

تابلو حروف برجسته، حروفی هستند که نسبت به سطح به میزان خاصی دارای عمق و ضخامت‌اند و در تابلو‌های تبلیغاتی در اندازه‌های بزرگ به کار گرفته می‌شوند. تابلو حروف برجسته در جنس‌ های مختلفی با روش‌های متفاوتی در قالب حروف برجسته استیل، حروف برجسته یونولیتی، حروف برجسته چلنیوم، حروف برجسته حروف برجسته نئون، حروف برجسته لاسوگاسی و حروف برجسته لبه سوئدی ... با استفاده از دستگاه‌ های برش، سی ان سی، پی وی سی و حروف‌ساز در کارگاه‌های تابلوسازی ساخته می‌شوند.

به‌ عنوان مثال در حروف برجسته فلزی، لبه و سطح حروف به وسیله دستگاه لیزر به یکدیگر جوش داده می‌شوند. از لحاظ فونت و طراحی هم می‌توان حروف برجسته متنوعی را ساخت و داشتن کمی خلاقیت در طراحی حروف باعث جذابیت بیشتر کارهای تبلیغاتی می‌شود.

با وجود گزینه‌ های متعدد از تابلو‌ حروف برجسته موجود برای تبلیغات کسب و کار شما، انتخاب درست یک چالش است. در حالی که هر کدام مزایای خاص خود را دارند، علامت‌گذاری با حروف برجسته شاید بهترین انتخابی باشد که می‌توانید انجام دهید. چرا؟ زیرا علائم سه بعدی و حروف برجسته دارای مزایای متعددی است که سایر علائم نمی‌توانند با آن‌ها مطابقت داشته باشند.


حروف برجسته



از نظر اصول اولیه، یک تابلو حروف برجسته ظاهر منحصر به فردی دارد که جلوه‌ای سه بعدی ایجاد می‌کند. سایه افتادن و افکت عمیق باعث برجسته شدن تصویر یا حروف می‌شود و توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب می‌کند.

حروف سه بعدی و روشن به کار رفته در تابلو حروف برجسته بر تأثیری که تابلوی راهنمای شما در تبلیغ کسب و کار شما ایجاد می‌کند، می‌افزاید و باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند شما می‌شود و استفاده از آن مطمئناً روش ارائه متفاوتی را نسبت به رقبا به نمایش خواهد گذاشت.

کاربرد این نوع تبلیغات در مکان‌هایی مانند مغازه ها، نمایشگاه، مترو، مجتمع‌های تجاری، تبلیغات شهری و اماکن عمومی است. که در اندازه، رنگ‌ها و شکل‌های مختلف با سبک‌های متنوع ساخته می‌شوند.

همانطور که گفته شد، حروف برجسته را می‌توان از موادی متفاوت، شامل فلزاتی مانند آلومینیوم و فولاد، پلاستیک و اکریلیک ساخت. هر یک از این مواد، ظاهری عالی به تابلو حروف برجسته شما می‌بخشد. علائم را می‌توان در داخل یا خارج از فضای کار به راحتی استفاده کرد.


صاحبان مشاغل، تابلو حروف برجسته را به دلیل مزایای فراوان آن ترجیح می‌دهند که در ادامه به برخی از این مزایا اشاره شده است:

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره حروف چلنیوم هستید به این صفحه مراجعه کنید.


تابلو حروف برجسته

انعطاف پذیری طراحی:

فرمت سه بعدی به شما امکان می‌دهد تا هر نوع علامتی، خواه حروف یا تصاویر را طراحی کنید. حروف برجسته ظاهری لوکس به نمای فروشگاه شما می‌دهد و نشان دهنده موفقیت تجاری است.

کارشناسان ما در طراحی تابلو حروف برجسته با هر اندازه و شکل، سبک حروف، رنگ و متریال به شما کمک می‌کنند. علائم سه بعدی در طراحی سفارشی تابلو حروف برجسته شما مطابق با مشخصات شما ساخته و نصب می‌شود.


نماد موفقیت:

یک علامت سه بعدی خوش ساخت پیامی با کیفیت را منتقل می‌کند و نشان دهنده یک تجارت موفق است که به خودی خود یک روش عالی برای تبلیغ است. یک تابلو حروف برجسته زیبا اغلب به یک نقطه عطف تبدیل می‌شود که برند شما را تبلیغ می‌کند و به پایگاه مشتریان بالقوه شما اضافه می‌کند.


ایجاد ارزش:

صاحبان مشاغل همیشه در نظر دارند که ارزش تبلیغاتی خود را تا حد امکان افزایش دهند. تابلو حروف برجسته ارزش زیادی برای مصرف کننده ایجاد می‌کند، زیرا به طور مداوم توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند و به نگاه او جهت می‌دهد، که این خود هر روز به تجارت بیشتری تبدیل می‌شود و تجارت بیشتر برابر ایجاد ارزش و درآمد بیشتر خواهد بود.

همچنین با در نظر گرفتن دوام و هزینه‌های نگهداری پایین آن در مقایسه با سایر اشکال تبلیغات تجاری، بازده خوبی به شما می‌دهد.


سرمایه‌ گذاری پایدار:

انواع مختلفی از مواد مانند آلومینیوم، پرسپکس، اکریلیک، فولاد ضد زنگ و غیره برای ساخت تابلو حروف برجسته سفارشی استفاده می‌شود. تمام این مواد بادوام هستند و به راحتی می‌توانند تابلو را در مقابل تغییر آب و هوا مقاوم‌تر نمایند.

به این ترتیب، یک تابلو حروف برجسته اگر با مواد با کیفیت خوب ساخته شده باشد، می‌تواند مدت زمان زیادی دوام بیاورد.

در ادامه به بررسی مختصر دو نوع از حروف برجسته پلکسی گلاس و استیکر می‌پردازیم:



مجموعه ریحان ساین مفتخر است تمامی خدمات مربوط به سازنده تابلو راهنما را در اختیار شما قرار دهد.


حروف پلکسی گلاس

حروف پلکسی گلاس یکی انواع حروف برجسته هستند، حروف پلکسی گلاس از یک متریال خاص به نام ورق پلکس گلاس ساخته می‌شوند و رنگ‌بندی زیبا و متنوع آن، جلوه‌ای ویژه به فروشگاه شما می‌دهد. مهم‌ترین خصوصیت حروف پلکسی گلاس، نشکن بودن آن است، که استفاده طولانی مدت از آن را امکان پذیر می‌سازد.

حروف پلکسی گلاس به راحتی قابل تمیز شدن هستند. در واقع پلکس گلاس ورق‌های شفاف آکرولیک هستند و چسب مورد استفاده در ساخت حروف پلکسی گلاس، یک چسب دو طرفه سلولزی با قدرت چسبندگی بسیار بالاست که روی بیشتر سطوح چسبیده می‌شود.

از امتیازات حروف پلکسی گلاس می‌توان به جذابیت و زیبایی، کم مصرف بودن از لحاظ هزینه برق، نوردهی متناسب با نظر مخاطب، دوام در برابر تغییرات آب و هوایی، قیمت مناسب و تأثیرگذاری زیاد از نظر تبلیغاتی اشاره کرد.


تفاوت حروف پلکسی گلاس با حروف پلاستیکی که در قدیم مورد استفاده قرار می‌گرفت در این است که حروف پلاستیکی در معرض نور آفتاب تغییر رنگ می‌دادند و سریع پوسیده می‌شدند. حروف پلکسی گلاس نسبت به حروف نئونی که شکننده هستند، از مقاومت زیادی برخوردارند.

تنها تفاوت حروف پلکسی گلاس با حروف چلنیومی، در لبه دور حروف است، که دور حروف چلنیوم از جنس فلز و آلیاژ آلومینیوم ساخته شده، اما دور حروف پلکسی گلاس از جنس خود پلکسی گلاس است.

پلکسی های متفاوتی در بازار وجود دارد، از مرغوب‌ترین جنس ها در بازار پلکسی سه خط تایوانی است که از کیفیت بالایی در عبور نور و یکدستی سطح آن، بر‌خوردار است. پلکسی یرلانگ تایوان با کیفیت بسیار خوبی در رتبه بعدی قرار می‌گیرد. پلکسی‌های ریچانگ و چوچن هم دارای کیفیت معمولی هستند.


استیکر

امروزه از مواد متنوعی برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی در فروشگاه ها و مغازه‌ها برای جلب توجه مخاطب و در معرض دید قرار گرفتن، استفاده می‌شود. یکی دیگر از متریال کاربردی در این زمینه، استیکر است.

جنس استیکر از پی وی سی با قابلیت چاپ بر روی آن است و با چسبی که در پشت آن زده می‌شود، به‌راحتی قابل نصب می‌باشد. لغت استیکر به معنای کاغذ خود چسب بوده و به آن وینیل هم گفته می‌شود. به تناسب نیاز و کاربرد می‌توان استیکر‌‌ها را به انواع شبرنگ، شیری، شیشه‌‌ای، رنگی یا روز رنگ تقسیم‌بندی کرد.

استیکر شبرنگ نور را انعکاس می‌دهد و قابل استفاده در مکان های نسبتاً تاریک است، چرا که بعد از چاپ شدن می‌تواند نور را بازتاب داده و بهتر دیده می‌شود. نوع دیگری از استیکر هستند که نمی‌توان چاپ را بر روی آن انجام داد، مانند استیکر‌های به کار رفته در تابلو‌های راهنمایی و ایمنی.

برای استفاده باید آن‌ها را برش زد و روی سطح مورد نظر چسباند. استیکر شیری کاربرد بیشتری دارد و قابلیت چاپ بر روی آن وجود دارد، و مناسب تبلیغات بر روی لایت باکس ها و خودروهاست. استیکر شیشه ای بدون رنگ است و چاپ بر روی آن کم رنگ می‌شود. استیکر رنگی، رنگ‌های مختلفی دارد و رنگ‌های آن از لحاظ دوام متفاوت هستند.

استیکرها توسط دو نوع دستگاه چاپ اکو سالونت و دستگاه چاپ سالونت بیس، چاپ می‌شوند و دستگاه چاپ اکوسالونت به نسبت دستگاه نوع دوم، کیفیت چاپ بالاتری دارد. در صنعت تابلوسازی استیکر‌ها را می‌توان روی تابلو چلنیوم و لایت باکس‌ها در طیف رنگی متفاوت به کار برد.

ما در مقاله های قبلی درباره توتم توضیح دادیم برای کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید.


در مقاله حاضر سعی داشتیم تا شما را با حروف برجسته و سه بعدی و کاربرد آن‌ها در صنعت تابلوسازی و همین‌طور ویژگی های دو نوع پر کاربرد از ابزارها و متریال به کار رفته در تابلوهای حروف برجسته یعنی حروف پلکس گلاس و استیکر آشنا سازیم.

به نظر می‌رسد که بین این دو نوع، حروف برجسته پلکسی گلاس گزینه مناسب‌تر، به صرفه‌تر و با دوام‌تری برای استفاده در تابلو‌های تبلیغاتی باشد. البته هر کدام از این مواد بسته به کاربری که دارند می توانند انتخاب خوبی برای تابلو‌های تبلیغاتی و یا راهنمایی باشند. هر سوالی در خصوص انتخاب نوع تابلو حروف برجسته را می توانید از طریق قسمت نظرات به ما انتقال دهید.

یکی از عوامل مهم در شناخته و ماندگار شدن نام‌های تجاری در ذهن مردم استفاده از تابلو و لوگوهای خاص و تأثیرگذار است؛ که باعث می‌شود وقتی شما با یکی از عرصه‌های مربوط به آن حرفه سروکار داشته باشید، ناخودآگاه آن نام یا برند برایتان یادآوری شود. این تابلوها و لوگوها با حروف پلکسی ‌گلاس ساخته می‌شوند. تابلو با حروف پلکسی‌ گلاس تقریباً همه‌جا مورداستفاده قرار می‌گیرند و نقش مهمی در تبلیغات و جذب مشتری برای شما را ایفا می‌کنند.


حروف پلکسی گلاس

 حروف پلکسی ‌گلاس

 در بازار رقابتی این روزها، نمی‌توانیم جایگاه ویژه تبلیغات را نادیده بگیریم؛ بنابراین استفاده مؤثر و آگاهانه از روش‌های تبلیغاتی موفقیت‌های زیادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. یکی از ابزار تبلیغاتی کسب‌وکار شما می‌تواند «حروف پلکسی ‌گلاس» باشد. تابلوهای حروف پلکسی، سردر فروشگاه‌ها، مجتمع‌های تجاری، شرکت‌ها یا در مکان‌های عمومی دیگر نصب می‌شوند. جنس این حروف از ورق‌های شفاف آکر ولیک است که با عنوان «برند پلکسی‌گلاس» شهرت دارند. ورق‌های آکرو لیک برای تولید تابلو حروف پلکسی ‌گلاس در انواع طیف رنگی، در تمامی رنگ‌ها موجودند؛ همچنین اغلب ضخامت 3 میل آن‌ها که نور خوبی را از خود عبور می‌دهد مورد استفاده قرار می‌گیرد. حروف پلکسی گلاس در فضای بیرون به دلیل مقاومت در برابر عوامل جوی محیطی، آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌شود و در نتیجه همواره در سطح شهر و در مقابل چشم همه قرار دارند.

 نقش تابلو حروف پلکسی ‌گلاس در طراحی داخلی

 تابلو حروف پلکسی ‌گلاس ابزاری پر اهمیت برای طراحان داخلی نیز است که برای دیزاین فضای داخلی محیط‌هایی مثل رستوران‌ها، شرکت‌ها و سایر مکان‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. حروف پلکسی ‌گلاس با ضخامت کم به شکل لوگو یا اسم ساخته می‌شود و آن را بر دیوارهای داخلی ساختمان نصب می‌کنند. از جمله ویژگی‌های تابلو حروف پلکسی ‌گلاس می‌شود موارد زیر را نام برد: این نوع تابلو برای همه کسب‌وکارها مناسب است. این نوع برای تابلوهای سایز بسیار بزرگ به خاطر وزن سبک پلکسی مناسب هستند. به دلیل تنوع رنگ‌بندی به‌خصوص رنگ‌های روشن همواره جلب‌توجه می‌کند. حالت سه‌بعدی جذابی دارد. عمر زیادی دارد و مقاوم است. به‌راحتی تمیز می‌شود.شما میتوتنید برای کسب اطلاع از قیمت تابلو پلکسی نوری با ما همراه باشید

 قیمت حروف پلکسی گلاس

 پلکسی گلاس یک متریال کاربردی برای ساخت و اجرای انواع تابلوهای تبلیغاتی است که استفاده از برند مرغوب آن در تولید حروف پلکسی گلاس می‌تواند به افزایش مقاومت و نیز مزیت‌های دیگر محصول تولید شده منجر شود. علاوه بر کیفیت و ظاهر زیبا، یکی دیگر از نکات مهم در خرید تابلو حروف پلکسی گلاس قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه آن است. قیمت تابلو پلکسی گلاس با توجه به چند فاکتور تعیین می‌شود که در ادامه چند نمونه از آن‌ها را برای شما نام خواهیم برد: نوع ورق پلکسی ضخامت ورق پلکسی نوع تابلو پلکسی ابعاد تابلو پلکسی فناوری به کار رفته در تولید تابلو هزینه حمل‌ونقل

 خرید تابلو حروف پلکسی ‌گلاس

 استفاده از تابلو حروف پلکسی ‌گلاس مناسب، حاوی پیامی است که نام آن برند تجاری به مخاطب می‌رساند. این پیام شاید نخستین عامل جذب مشتریان به آن سازمان باشد؛ بنابراین انتخاب و خرید تابلو حروف پلکسی مناسب و جذاب برای کسب‌وکار خود از اهمیت بالایی برخوردار است. دوام کسب‌وکار شما نیازمند بازاریابی مؤثر است و کاربرد تابلو حروف پلکسی ‌گلاس منحصربه‌فرد این کار را برای شما انجام می‌دهد. «برند ریحان ساین» آماده ارائه انواع تابلو حروف پلکسی ‌گلاس، در بهترین کیفت، رنگ و ابعاد بهترین گزینه برای خریداری این محصول است.

 سفارش تابلو حروف پلکسی ‌گلاس از ریحان ساین

 تابلوها و لوگوهای تجاری مورداستفاده در یک حرفه باید به‌گونه‌ای باشد که در یک نگاه چشم‌ها را خیره کرده و در عین ارائه این زیبایی چشم‌نواز بتواند پیغام موردنظر صاحبان کسب‌وکار را نیز به مخاطبان عرضه نماید. انجام این وظیفه تنها از عهده افراد متخصص و حرفه‌ای در زمینه طراحی و نیازسنجی محیط کسب‌وکار برآورده می‌شود. «برند ریحان ساین» با سال‌ها تجربه در زمینه انجام پروژه‌های ساینیگ و تولید انواع حروف پلکسی ‌گلاس با بهترین کیفیت، افتخار ارائه محصولات خود به شما را کسب کرده است. تیم تخصصی این مجموعه آماده ارائه محصولات خود با مناسب‌ترین قیمت‌ها و طراحی ویژه است و این امکان را برای شما فراهم می‌کند که نام تجاری خود را در نگاه مشتریان ماندگار نمایید.

مطلب پیشنهادی: روانشناسی محیط

 سخن آخر

 حروف پلکسی گلاس یکی از پر استفاده‌ترین راه‌های طراحی تابلوهای مغازه‌ها، فروشگاه‌ها یا شرکت‌ها و سایر مشاغل هستند. تابلو حروف پلکسی گلاس امروزه جهت بازاریابی و معرفی برندهای تجاری طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کردند؛ بنابراین اگر مایل هستید که نام تجاری خود را در ذهن‌ها ثبت کنید، پیشنهاد ما به شما خرید حروف پلکسی گلاس از مجموعه «ریحان ساین» است.


حروف برجسته | حروف پلکسی گلاس | تابلو حروف برجسته| استیکر
حروف برجسته | حروف پلکسی گلاس | تابلو حروف برجسته| استیکر
حروف برجسته | حروف پلکسی گلاس | تابلو حروف برجسته| استیکر
ریحان ساین