ساینینگ مراکز خرید

ساین مراکز خرید


ساینینگ مراکز خرید

ساین مراکز خرید را باید از مهم‌ ترین و ارزشمند ترین پروژه‌ های ساینینگ دانست که اجرای آن نقش مهمی در سهولت استفاده از چنین مراکزی دارد.

امروزه گسترش مراکز تجاری، بالا رفتن آمار تردد انسانی در مراکز خرید و نیاز به دسترسی آسان و تشخیص به‌موقع هر بخش، اجرای مهندسی تابلوهای راهنما و ساینینگ مراکز خرید را در چنین مراکزی به یکی از الزامات کاربردی معمول تبدیل نموده است.

از طرفی پیاده‌ سازی صحیح و ویژگی‌ های علمی چنین برنامه‌ای، مجریان ساین مراکز خرید را به استفاده از نیروی تخصص دیده در ساینینگ مراکز خرید ملزم نموده است.

در این نوشتار به معرفی مزایا و الزامات ساین مراکز خرید می‌پردازیم.

هم‌چنین می‌خوانیم:

ساین مراکز خرید از طراحی تا اجرا!

چه نکاتی را باید در ساینینگ مراکز خرید مراعات نمود؟

از نقش ساین مراکز خرید در معرفی برند چه می‌دانیم؟

در تمامی مقالات این مجموعه درباره تمامی موارد ساین توضیح داده شده است با ما همراه باشید.


ساینینگ مراکز خرید


ساین مراکز خرید و تاثیر طراحی و اجرای حرفه‌ای

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام گردش و جستجو در مراکز خرید، در پیدا کردن مکان‌ ها و سرویس‌ های مورد نظر خود دچار سردرگمی شده و مجبور به صرف زمان طولانی برای این کار شده باشید.

در چنین مواقعی وجود تابلوهای راهنما و مجری ساین مراکز خرید، آن هم در فواصل و موقعیت مناسب و مهندسی شده کمک بزرگی به کاهش زمان جستجو نموده و پروسه یافتن مسیر را برای شما بسیار آسان‌تر خواهد نمود. ساینینگ مراکز خرید راهنمای خوبی برای پیدا کردن واحد تجاری مورد نظرتان خواهد بود.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره ساینینگ هستید به این صفحه مراجعه کنید.


ساین مراکز خرید در معرفی برند ها

علاوه بر استفاده متداول از ساینینگ، در مراکز خرید از این شیوه برای معرفی برندها نیز استفاده می‌شود. علائم داخلی ثبت شده بر روی تابلوهای ساین در هر مرکز تجاری، در مواردی معرف برند های موجود نیز هست. به‌عبارتی ساینینگ مراکز خرید کار شما را در یافتن برندهای دلخواه و مورد نظرتان آسان‌تر می‌کند.

ساینینگ مراکز خرید به خصوص در برج‌ ها و مراکز تجاری عظیم و طبقاتی با واحدهای بسیار بسیار کارآمد بوده و نقش مهمی در هدایت و راهنمایی مشتریان و بازدیدکنندگان به فروشگاه‌ ها و واحد های تجاری مورد نظر ایفا می‌کند.

مجموعه ریحان ساین مفتخر است تمامی خدمات مربوط به تابلو مدرن فروشگاه را در اختیار شما قرار دهد.


ساین مراکز خرید


ساین مراکز خرید و ویژگی‌ ها

ساینینگ مراکز خرید همواره با چالش‌ها و لزوم وجود ویژگی‌هایی همراه است که به‌دلیل دغدغه‌های موجود در چنین فضاهایی شکل گرفته و در تعاملی دوسویه از طرف مجریان و کاربران ساین قابل استفاده است.

از جمله این موارد می‌توان به مراعات قوانین برند بوک و کانسپت‌های گرافیکی در ساینینگ مراکز خرید از طرف طراحان و مجریان ساین در چنین مراکزی اشاره کرد. وجود خلاقیت و به‌کارگیری ایده‌های نوین گرافیکی در این راستا، گام بلند و مهمی است که در معماری جدید و اجرای ایده‌های ساینینگ در چنین مراکزی، اقبال ویژه نسبت به آن صورت گرفته است.

بر این اساس اجرای ساین مراکز خرید در سازه‌های تجاری مدرن صرفا به نصب و پیاده‌ سازی تابلو هایی در این مورد محدود نمی‌شود. بلکه اجرای ساینینگ مراکز خرید بخشی از معماری آنها بوده و با کاربرد سازه‌ های دکوراتیو خوش نما در قالب کانسپت‌ های گرافیکی و مهندسی تعیین فضا برای هر یک نیز همراه است.

ما در مقاله های قبلی درباره تابلو رستوران توضیح دادیم برای کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید.


ساینینگ مراکز خرید و نقش بصری

بر اساس تمهیدات صورت گرفته در اجرای ساین مراکز خرید، علاوه بر تاثیر مفید راهنما و کاربرد المان‌های مورد نیاز، نقش مهمی نیز در زیبایی بصری چنین فضاهایی دارا هستند.

مانور بالا در استفاده از متریال متنوع برای ساخت تابلوهای مجری ساین مراکز خرید نیز از دیگر مواردی است که نصب این تجهیزات را در موقعیت‌های کاربردی و اقلیم‌های مختلف آب و هوایی مقدور و مفید می‌سازد.

به این ترتیب می‌توان ساینینگ مراکز خرید را در هر سازه با شرایط آب و هوایی و موقعیت‌های متنوع پیاده‌ نمود.

برای اظلاع از تابلو فرودگاهی میتوانید با ما تماس بگیرید.