کاربرد تابلو های راهنما و ساینینگ در مراکز تجاری

کاربرد تابلو های راهنما و ساینینگ در مراکز تجاری



تابلوهای راهنما مسیر

تابلو های راهنما مسیر از مهمترین و موثرترین انواع تابلو های اخباری است. تصور تقاطع های بدون تابلو راهنما مسیر، همچون شهر بی هویت است که شهروندان و رانندگان آن مدام باید برای رسیدن به مقصد توقف نموده و از دیگران نشانی معبر مورد نظر خود را سوال نمایند. لذا تابلو های راهنما مسیر ضمن راهنمایی انسان ها به مقاصد و مسیر های مورد نظر، نقش مهمی در ایمن سازی معابر را برعهده دارند.



ضرورت استفاده از تابلوهای راهنما

حتما بارها برای شما نیز اتفاق افتاده است که وارد مراکز تجاری بزرگی می شوید. ولی نمی دانید از کدام سمت به کجا می رسید. استفاده از تابلو راهنما مراکز تجاری برای چنین محیط هایی به شدت لازم است. همیشه در مراکز تجاری شخص خاصی وجود ندارد که شما را از سردرگمی نجات دهد و یا اگر چنین شخصی باشد مسلما نمی تواند، در طول روز پاسخگوی هزاران نفری که به این مراکز تجاری عبور و مرور می کنند، باشد. پس نصب تابلو راهنما در مراکز تجاری می تواند راه حل فوق العاده ای باشد.

تابلوهای راهنما در مراکز تجاری

مردم از دیرباز برای یافتن محل مورد نظر خود به دنبال نشانه هایی بوده اند. این نشانه ها می توانست به روش های مختلفی برای افراد نمایش داده شود. اما امروزه نشانه ها نیز پیشرفت نموده اند و به تابلو راهنما مراکز تجاری در آمده اند. تابلو هایی که شما می توانید در هر محیطی با آنها روبرو شوید. در برخی مراکز طراحی و لوگو هایی که بر روی تابلو راهنما مراکز تجاری وجود دارند، در اولین برخورد ارباب رجوع را به سمت خود می کشانند.

حتما برای شما نیز اتفاق افتاده است، که به محض ورود به شرکت یا اداره ای تابلوی راهنمای بزرگی مقابل روی خود دیده اید. بدون این که نیاز به پرسیدن سوالی از نگهبان داشته باشید، به محل مورد نظر خود حرکت می کنید. دقیقا تابلو راهنما مراکز تجاری نیز می تواند چنین ویژگی ای داشته باشد.



نقش تابلوهای راهنما

علم پزشکی ثابت نموده است انسان ها مفاهیم را به صورت تصویری، بهتر درک می کنند و در ذهن خود ذخیره می کنند. به همین دلیل امروزه استفاده از انواع تابلو های تجاری و تبلیغاتی در سراسر دنیا فراگیر شده است. تابلو راهنما مراکز تجاری یکی از نمونه های این تابلو ها می باشد. استفاده از تابلوهای راهنما یکی از موثرترین روش ها برای هدایت و راهنمایی افراد و نمایش اطلاعات و کاربردهای های موجود در هر مکان می باشند.



استفاده و عدم استفاده از تابلوهای راهنما

عدم استفاده از تابلوهای راهنما و یا علائم راهنمای مناسب در فضاهای داخلی و خارجی مجتمع های تجاری به راحتی سردرگم می شوند. زمانی که شما به یک اداره یا بیمارستان و یا هر مجتمع بزرگی مراجعه می کنید تابلوهای راهنما اولین چیزی هستند که شما به دنبال آن می گردید. تابلو ها موقعیت هر دفتری را نشان داده و به شما کمک می کنند تا مسیر خود را پیدا کنید و در نتیجه باعث کاهش زمان و ترافیک در مکان مورد نظر می شوند.